Pitstop – 2

Marlies Verbaan, Michiel van Nieuwstadt

19,95

Eerder al verscheen het boek Pitstop ‘wat organisaties leren van bell curves, bandenwissels en de bliksem’, vol mooie verbeterverhalen. Een vervolg hierop met nog meer korte, simpele en leuke verbeterverhalen uit de praktijk kon niet uitblijven. Er is immers nog zoveel te delen.

Beschrijving

Verbeteren is niet zo eenvoudig, laat staan het blijvend integreren van deze verbeteringen in de bestaande organisatie.

Het vraagt om praktische handvaten en vooral oog en aandacht voor de cultuur, medewerkers en leidinggevenden. Continu verbeteren gaat nu eenmaal gepaard met de nodige ups en downs. Na al die jaren opgedane kennis en ervaring valt makkelijker te ontwaren waar eventuele valkuilen zitten, wat je in welke situatie wel of niet kan en moet doen op weg naar verbetersucces.

Eerder al verscheen het boek Pitstop ‘wat organisaties leren van bell curves, bandenwissels en de bliksem’, vol mooie verbeterverhalen uit de dagelijkse Lean en Lean Six Sigma praktijk van UNC Plus Delta. Een vervolg hierop met nog meer korte, simpele en leuke verbeterverhalen uit de praktijk kon wat ons betreft niet uitblijven. Er is immers nog zoveel te delen.

Het zal u inspireren en vermaken met verhalen en voorbeelden uit de praktijk en uitstapjes naar de historie, sport en kunst.

Andere suggesties…