Hoe passen bij wij onze dienstverlening aan op de coronamaatregelen?

Geldende Coronamaatregelen

Wat betekent dit voor onze dienstverlening?

Vanaf 18 mei 2021 zijn de maatregelen verder versoepeld, waardoor we weer op grotere schaal klassikale opleidingen kunnen verzorgen. Hieronder hebben we alle informatie over de huidige maatregelen verzameld.

open tijdens corona pandemie

Voor dit overzicht maken we onderscheid tussen opleidingen in onze open leerlijn en werkzaamheden die we op de klantlocatie verzorgen.

Opleidingen via de open leerlijn

De huidige maatregelen laten het toe om weer klassikaal trainingen te verzorgen. Onze trainingslocaties bieden de mogelijkheid om onder strikte voorwaarden weer deelnemers op hun locatie te ontvangen.

Voor de aankomende maanden hebben we weer een flink aantal klassikale opleidingen ingepland. Deze opleidingen zullen dus klassikaal verzorgd worden, zolang de maatregelen dat toe staan en we de gezondheid van onze deelnemers en trainers kunnen borgen. We blijven ook opleidingen in onze virtual classrooms aanbieden, voor iedereen die daar de voorkeur voor heeft.

Opleidingen die starten in de Virtual Classroom worden in het geheel virtueel verzorgd, ook als de maatregelen tussentijds weer versoepeld worden.

Werkzaamheden op de klantlocatie

In overleg met onze klanten zullen we bekijken of we onze werkzaamheden op locatie of op afstand verzorgen. Wanneer we op locatie komen, geldt dat we zowel de richtlijnen van het RIVM als ons eigen protocol strikt zullen volgen. Indien één van beide niet geborgd kan worden, zijn we genoodzaakt om onze werkzaamheden op afstand te doen.

Bereikbaarheid van UPD

We zijn onverminderd telefonisch en per email bereikbaar. Onze collega’s werken gewoon door op de tijden dat we normaal gesproken ook bereikbaar zijn. Ons kantoor in Amstelveen en het kantoor van het voormalig Het Consulaat (Amsterdam) worden zo min mogelijk bezocht. Indien je een bezoek wilt brengen aan één van deze locaties, adviseren we om vooraf contact met ons te nemen.

Ook hiervoor geldt dat we enkel bezoek op onze kantoren ontvangen als het bezoek echt noodzakelijk is en er geen digitale oplossing mogelijk is.

UPD Protocol en Veelgestelde vragen

Voor de veiligheid van onze collega’s en van onze klanten hebben we een Corona-protocol opgesteld. Dit zullen we te allen tijde strikt volgen. Het protocol kan hier geraadpleegd worden.

Bekijk hier de veelgestelde vragen ten aanzien van de coronamaatregelen en onze opleidingen.

Contact

Voor alle vragen over onze dienstverlening kan contact opgenomen worden via 020-345 3015 of contact@upd.nl.

maart 2021