Mikel J. Harry
President Six Sigma Management Instituut
Mikel J. Harry has been widely recognized and cited in many publications as the principal architect of Six Sigma and the world’s leading authority within this field. His ground breaking book entitled Six Sigma: The Management Strategy Revolutionizing the World’s Top Corporations has been on the “best seller list” of the Wall Street Journal, Business Week, and Amazon.com. His companion book to this bestseller was entitled: Six Sigma Field book: How to Successfully Implement the Six Sigma Breakthrough Management Strategy.
He has served as a consultant to many of the world’s top CEOs and has been a featured guest on such television programs as the NBC show “Power Lunch”. In recognition of outstanding service, Mikel J. Harry was awarded the National Leadership Award by Congressman Tom Cole and has been distinguished by Arizona State University with the 2002 Engineering Excellence Award for superb achievements in the engineering profession and notable contributions to society.
Mikel J.Harry persoonlijke website
Beheer je cookies
Plus Delta B.V. (UPD) gebruikt functionele en analytische cookies om deze website www.sixsigma.nl goed te laten functioneren en het gebruik ervan op privacy-vriendelijke wijze te meten en te analyseren. Raadpleeg onze Cookie Policy voor meer informatie.
Functionele cookies
Altijd actief
Dit zijn cookies die nodig zijn om communicatie uit te voeren. Bijv.: load balancing cookies om ervoor te zorgen dat het dataverkeer verdeeld wordt over meerdere servers. Ook zijn dit cookies die strikt noodzakelijk zijn voor een door de internetgebruiker gevraagde dienst. Bijv.: cookie die nodig is om af te rekenen bij een webshop of ten behoeve van het inloggen bij internetbankieren.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistische cookies
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Deze cookies dienen ertoe het gebruik van een bepaalde website te analyseren en in kaart te brengen, zodat de kwaliteit en/of effectiviteit van de website kan worden verbeterd.
Marketing cookies
Marketing cookies maken het mogelijk om de getoonde advertenties af te stemmen op iemands online voorkeuren. Deze categorie bevat ook de cookies die bij een bezoek aan een andere website of vanaf een ander apparaat kunnen worden uitgelezen.