first-time-rightLean BPM: de klant continu in één keer goed bedienen

Klanten tevreden door hen in 1 keer goed te bedienen.

Organisaties hebben dagelijks te maken met mondige klanten die op maat gesneden dienstverlening verwachten. Klanten rekenen organisaties hier keihard op af, ‘lekken’ hun ervaringen naar hun omgeving en stappen de volgende keer naar de concurrent of de media. Om de klant tevreden te houden is het zaak om de klant in één keer goed te bedienen.

De beloofde kwaliteit in één keer goed leveren met Lean BPM

Met Lean BMP realiseren organisaties processen die elke keer weer de beloofde kwaliteit in één keer goed leveren aan de klant. Dit doen zij door continu verspilling tegen te gaan in de processen (Lean) en deze veranderingen  gecontroleerd door te voeren op de werkvloer tot en met in de IT-ondersteuning (BPM).

In dit artikel komen zeven veel gehoorde valkuilen aan de orde, die stuk voor stuk signaleren dat de organisatie het onbewust niet zo nauw neemt met het in één keer goed bedienen van hun klanten. Op welke manier kan Lean BPM deze organisaties helpen om dit toch te bewerkstelligen?

Lees hier het volledige artikel

Six Sigma
Menu