Process Excellence

Leading Change: Laat verbeterprogramma’s slagen

Leading Change
Leading Change: Laat verbeterprogramma’s slagen Leer van de meest Senior UPD Consultants tijdens dit unieke programma Continu verbeteren en vernieuwen. De woorden uitspreken is een heel stuk eenvoudiger dan het realiseren van een continue verbetercultuur of het doen slagen van [ ... ]

Het succes van Blended Learning

Blended Learning
Het succes van Blended Learning Een streepje voor op de rest Nu al goed bezig Door voor je Belt-opleiding voor de Blended Learning lesvorm te kiezen, ben je traditionele Belt-kandidaten meteen een stapje voor. Jij weet namelijk dat je kennis [ ... ]

5 kwaliteitsfiasco’s die de wereld schokten

5 kwaliteitsfiasco’s die de wereld schokten Kwaliteitsborging, controle en management. Dit zijn dé pijlers die de stabiliteit en het succes van een organisatie bepalen. Lukt het niet om deze principes te laten beklijven, dan kan dit rampzalige en zeer tragische [ ... ]

De 7 doodzonden van Process Excellence

De 7 doodzonden van Process Excellence Verloopt het Process Excellence programma van je organisatie niet echt vlekkeloos? Weet je dan wel zeker wat de wensen zijn van je klant? Olalekan Alominle, Process specialist bij MainOne, stelde 7 doodzonden op waar [ ... ]

Operational excellence, wat is dat?

Wat is Operational Excellence? De gouden formule voor excellentie – moderne alchemie? Operational Excellence is de overtuiging van een organisatie om te willen excelleren in de dienstverlening naar haar klanten. Dit betekent dat alles binnen de organisatie in één keer [ ... ]

Trends en succesfactoren in Process Excellence

Trends en succesfactoren in Process Excellence In de huidige globale en hypercompetitieve economie is het voor bedrijven van wezenlijk belang om de focus te leggen op efficiency, het verhogen van kwaliteit en het reduceren van kosten. De commerciële druk, samen [ ... ]

Vermijd de 6 grootste valkuilen in Process Excellence

Vermijd de 6 grootste valkuilen in Process Excellence Zorg dat uw organisatie niet in deze valkuilen trapt tijdens procesverbeteringen Terwijl de meeste bedrijven bedreven raken in het verbeteren van kleinschalige processen, blijven ze worstelen met grootschalige procesveranderingen die noodzakelijk zijn [ ... ]

Lean Bpm First Time Right

Lean BPM: de klant continu in één keer goed bedienen Klanten tevreden door hen in 1 keer goed te bedienen. Organisaties hebben dagelijks te maken met mondige klanten die op maat gesneden dienstverlening verwachten. Klanten rekenen organisaties hier keihard op [ ... ]

Seminar Roadmap to Business Excellence

The Roadmap to Business Excellence Op 15 juni vond in het Bimhuis te Amsterdam een seminar plaats over best practices in Business Excellence ter viering van het 15-jarig bestaan van Uni Network Consultancy en het uitreiken van SixSigma.nl haar eerste [ ... ]