Klantwaarde creatie Archieven - sixsigma.nl

Klantwaarde creatie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

De wereld verandert sneller dan ooit en het wordt dus steeds moeilijker om bij te blijven met de nieuwste ontwikkelingen. Door je te abonneren op onze nieuwsbrief weet je zeker dat de nieuwste ontwikkelingen je niet ontgaan. [ ... ]

Digitalisering zonder digitale transformatie

In 5 stappen naar digitalisering Zonder een digitale transformatie Digitalisering houdt organisaties onveranderd bezig. Hoe zorgen ze dat ze ‘de boot niet missen’ en tegelijkertijd niet de complete bedrijfsvoering overhoop halen? Het antwoord is simpel: Begin bij de basis en [ ... ]

Online leren en werken – het “nieuwe normaal”

Online leren en werken – het “nieuwe normaal” Wat de onderwijssector kan leren van een trainings- en advies bureau Sinds de uitbraak van COVID-19 in Nederland zijn we massaal overgestapt naar online werken en online leren. Voor trainer, coach en [ ... ]

Design Thinking & Lean

Design Thinking & Lean Put your money where your mouth is In mijn carrière heb ik Lean en het gedachtegoed van continu verbeteren vanuit verschillende invalshoeken mogen ervaren. Van uitvoerend tot leidinggevend en als begeleider van studenten. Waar ik me [ ... ]

Value Stream Mapping

Grot
Value Stream Mapping Van grottekening naar VSM Met Value Stream Mapping creëren medewerkers gezamenlijk een samenhangend beeld van hun organisatie. Zo’n tekening helpt de gedachten te ordenen. Zo gebruiken mensen tekeningen al sinds de prehistorie. Visualisatietechnieken zijn eeuwenoud Al tienduizenden [ ... ]

Wat is lean Kaizen?

Wat is Lean Kaizen? Veranderen om te verbeteren Heb je ooit achter je bureau gezeten op een maandag morgen, en gedacht? Ik moet me nog door zoveel werk heen worstelen, ik weet echt niet hoe me dit gaat lukken?Ik denk [ ... ]